AMD64 - kdo doda HW?

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Listopad 18 09:10:22 CET 2003

On Tue, 18 Nov 2003, David Jez wrote:

>   Jinak se mi AMD64 docela libi abych porad jen nekritizoval, i kdyz
> tezko rict, jestli by ten procesor nefungoval lepe/vykonneji kdyby v sobe
> nemusel mit velkou cast na kompatibilitu s x86.

Už jsme sice dost off-topic, ale já jsem se na Invexu ochytřil v tom
smyslu, že ta kompatibilita je dělána přes extra jednotku, čili nedochází
k nějakému pseudopřekladu jak to dělával Intel a neměl by to být na výkonu
v 64 bitech nějak znát.

Tím právě by se mělo docílit toho, že můžu nasadit AMD i teď, když nemám
ready operační systém ani aplikace, postupně si můžu do toho 64bitového
světa v poklidu přejít.

R.V.