Kompilace "make"

Úterý Listopad 18 22:07:06 CET 2003

On Fri, 14 Nov 2003, Jiri Mares wrote:

> /usr/bin/ld: /oracle/rdbms/lib/oracle: hidden symbol `__fixunssfdi' in
> /usr/lib/gcc-lib/i586-mandrake-linux-gnu/3.3.1/libgcc.a(_fixunssfdi.oS)
> is referenced by DSO

Docela zajimava hlaska. Basnik tim chtel nejspis rict to, ze nektera (buh
vi jaka, pokud by se to melo zjistit, tak by asi clovek stravil prijemny
vecer s nm) ze zucastnenych dynamickych knihoven ma nevyreseny odkaz na
externi symbol __fixunssfdi, coz je chyba, protoze veci z libgcc.a by mely
byt prilinkovany staticky, dokonce i k dynamickym knihovnam.