Kompilace "make"

Jirka Mares linux na edoras.cz
Středa Listopad 19 08:45:47 CET 2003

Diky za tip. Od te doby jsem se trochu prohrabaval inetem a hledal, zda
nekdo nenarazil na podobny problem. A jasne ze narazil! ;-) Nasel jsem
tip, ktery jsem zatim nezkousel, ale pry by to melo pomoci.
Udajne staci chyby behem instalace ignorovat a po instalaci ihned
aplikovat patch na ora9.0.4 (stahnutelny z webu oraclu) a pote zkusit
spustit kompilaci znovu. Tak uvidime....

Mimochodem, muzete mi prosim poradit odkaz na nejake zdroje, ktere by me
byly shopny objasnit veci kolem knihoven? Je to pro me spanelska vesnice
a dost casto se mi stava, ze mi instalace nejakeho softu zkonci prave na
problemu s knihovnama a ja si pak s tim nevim rady.
Jak bych napr. mel postupovat, pokud bych chtel travit ten vecer s nm a
hledat ten nevyreseny odkaz?

Jirka Mares