OT: LDAP a hledani dle dn

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Listopad 19 08:32:20 CET 2003

Dne Wed, Nov 19, 2003 at 07:33:12AM +0100, Vladimir Naprstek napsal:
> Omlouvam se za OT, ale jiz nekolik dni hledam odpoved na otazku:
>
> Mam objekt, jehoz presne dn znam a chci jeden jeho atribut. Jakmile ale
> jakkoliv do vyhledavaci podminky (zkousim si to v ldapsearch) zadam
> hledani dle dn (dn=...), nikdy se mi nic nenajde. Prosel jsem si RFC,
> vselijake popisy, ale hledani podle dn nikde nebylo...

Pokud mam program, tak obvykle pri znalosti dn uz neni treba nic hledat,
proste ho znam.

Nicmene kdyz chci provadet operace v nejakem bash scriptu, tak asi nemuzu
pouzit nic jineho nez ldapsearch. V tom pripade mozna narazite na to, ze
openldap nevyzaduje jedno ldap pravidlo a ani ho nemivaji ve svych demech
ukazane. Princip je ten, ze musim v polozce opakovat prvni polozku z dn,
takze napr uzivatel musi vypadat takle:

dn: cn=user,dc=domena,dc=cz
cn: user

u domeny takle

dn: dc=domena,dc=cz
dc: domena

Potom samozrejme muzete v ldapsearch uvest konetxt (dc=domena,dc=cz) a
hledat uzivatele pres cn, ktere musi byt v dane urovni unikatni.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Ze zakonu rovnovahy:
    Koho jsi zlehcil, ten ti pritizi.