Nestabilita

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Listopad 19 09:25:58 CET 2003

MDK 9.1, >pul roku ohne problem, 2 vfat partisny trvale namontovane

JL.

Odesílatel: Oak <oak.brno na seznam.cz>
už půl roku řeším něco podobnýho (nic v logu, náhlý vytuhnutí, ap.), a
zatím
jsem zjistil, že mi to nedělalo 2 měsíce, kdy jsem neměl automountovanej
vfat disk. Ale jinak mi to tuhne (samozřejmě někdy, v průměru tak 1x24h)
dokonce i když připojím Smart Media kartu z foťáku (má taky vfat). Protože
jsem pojal podezření na vfat ovladače (jsou "still ALPHA version"), zkouším

teď 2. den provoz s odpojenými vfat disky...
Zajímalo by mě, jestli i Vy máte vfat disky a jestli jsou připojený?