zvlastni adsl s AL SpeedTouch 500

Ing. Jakub Jelinek jelinek na goa.braillnet.cz
Středa Listopad 19 10:39:24 CET 2003

Zjistil jsem zvlastni vec co se ADSL tyce. Po objednani ADSL home, jsme dostali vyse zmineny modem. Kdyz jsem instaloval Mandrake 9 a v instalaci zvolil, ze mame ADSL pripojeni, tak to za boha neslo. Vrazil jsem to tedy do stanice s W98. Nechtelo se mi instalovat z CD ADSL, tak jsem zkusil jen nastavit IP a GW na Modem a hle ono to bezi. modem se chova jako Router a aniz bych cokoli nastavoval tak pripojeni chodi.
Chtel bych se proto zeptat jak nainstalovat linux, resp. jake zvolit pripojeni? Rek bych ze by to melo fungovat s klasickym pripojenim pres LAN, aniz bych musel konfigurovat ADSL.
S tim me napada jina myslenka ... Nestacilo by Modemorouter pripojit ke switchi a jednotlivym stanicim nastavit IP z daneho rozsahu a GW na ten modem? To by snad mohlo jit ne?