Samba + POSIX ACL, e2fsck

Petr Novák petr.novak na tecom.cz
Středa Listopad 19 12:32:41 CET 2003

> ACL na ext3 neni trivialni, takze bych se pokusil prelozit si
> jadro, kde
> to je odladene, tj. ja bych vzal jadro z RHEL 3 (nepochybuju, ze
> testovani bylo vice nez dukladne):
>
> http://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/linux/updates/enterprise/
> 3AS/en/os/SRPMS/
>
> Vzal bych ze stejneho zdoje Sambu 3 (par zaplat tam take bylo):
>
> ftp://sunsite.mff.cuni.cz/pub/redhat/linux/enterprise/3/en/os/
> i386/SRPMS/samba-3.0.0-14.3E.src.rpm
>
> A kdyz jsme u toho, tak take utility:
>
> ftp://sunsite.mff.cuni.cz/pub/redhat/linux/enterprise/3/en/os/
> [...]
Vyzkoušel jsem na RedHatu všechno, kernel, acl, attr, sambu a e2fsprogs ,
všechno  přeloženo a instalováno bez chyb,
problém zůstává: přepsání (sambou) souboru , který má více ACL než základní
, vede k chybám v EXT3 typu:
"Inode xxx, i_blocks is yyy, should be zzz. Fix?"
Zkoušel jsem použít XFS, tam je vše v pořádku.
Reference na XFS jsou jak superlativy tak silné pochybnosti.
Pokud jde o EXT3 , u kterého bych radši zůstal, divím se jen , že jsem nikde
nenašel odkaz na podobný problém jako mám já.
A bohužel http://acl.bestbits.at mlčí.
Otázka : Používá někdo Sambu + POSIX ACL + EXT3, (anebo všichni jen XFS) ?

Petr Novák

http://acl.bestbits.at už se pomalu probírá, smad něco bude vědět.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.542 / Virová báze: 336 - datum vydání: 18.11.2003