Davkove zpracovani obrazku (EXIF)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Listopad 19 15:26:32 CET 2003

Michal Krause wrote:
: On 18/11/2003, Jan Kasprzak wrote:
:
: > 	BTW, nevite nekdo, jestli/jak lze pod Linuxem dostat EXIF data
: > z TIFFu generovanych fotaky Minolta Dimage?
:
: Pouzivam program metacam
: (http://www.cheeseplant.org/~daniel/pages/metacam.html). Funguje mi
: v pohode s TIFFy z D7i a pro jistotu jsem ho jeste zkusil na jednom
: vzorku z S414 (z www.imaging-resource.com) a taky v pohode. Ovsem
: Minolta-specificke tagy (jsou-li nejake, nikdy jsem po tom nepatral)
: zrejme neumi, jen standardni EXIF plus nejaka rozsireni od Nikonu,
: Canonu a Olympusu. Bez problemu si poradi i s JPEGy, takze na cteni EXIF
: informaci nic jineho nepotrebuji (vlastne jeste mrwtoppm na ziskani
: informaci z RAWu: http://home.swbell.net/dobroom/mintoppm/).

	metacam vypada dobre. Minolta-specificke tagy (resp. tag MakerNote)
existuji, popis je na http://www.dalibor.cz/minolta/makernote.htm (s nejakou
divnou licenci na konci).

	Najde se nejaky nadsenec co napise na zaklade vyse uvedeneho
podporu pro Minoltu do metacam? Ja to asi casem udelam ale casu nemam moc,
takze bych uvital nekoho dalsiho. Testovaci data jsem schopen poskytnout.

-Y.

|  I actually have a lot of admiration and respect for the PATA knowledge  |
| embedded in drivers/ide. But I would never call it pretty:) -Jeff Garzik |