Formaty OpenOffice

Ondrej Svejda osvejda na seznam.cz
Středa Listopad 19 16:18:29 CET 2003

* 19.11.2003 16:07, Jiri Petrlik <jiripetrlik na seznam.cz>:
> slysel jsem, ze OpenOffice ma formaty pro aplikace vytvorene v XML. Mam totiz
> zajem automaticky generovat prezentace. Bohuzel kdyz si zobrazim zdrojovy
> soubor, naleznu tam neco velmi podobneho binarnimu souboru. Nevite nekdo co
> je na tom pravdy a pripadne existuje jiny program pro Linux, ktery umoznuje
> neco podobneho a ma format v XML?

Ty soubory jsou zazipované, ale vevnitř je skutečně XML.

$ unzip -l dokument.sxw
Archive:  dokument.sxw
  Length     Date   Time    Name
 --------    ----   ----    ----
     7238  10-22-02 09:04   content.xml
     6129  10-22-02 09:04   styles.xml
     1328  10-22-02 09:04   meta.xml
     6177  10-22-02 09:04   settings.xml
      752  10-22-02 09:04   META-INF/manifest.xml
    21624                   5 files
$

--
Ondřej Švejda <osvejda na seznam.cz> (formerly osvejda na volny.cz)

Registered Microsoft Hater #5359328010