Formaty OpenOffice

Jirka Mares linux na edoras.cz
Středa Listopad 19 21:26:47 CET 2003

Jen pro zajimavost, ja bezne pouzivam skripty v bashi, ktere mi z
oraclove databaze automaticky tahaji data, pak z toho vytvareji
dokumenty pro Openoffice, ktery vzapeti posilaji uzivatelum. A fakt to
staci jen zabalit zipem a dat tomu koncovku .sxc/.sxw.
V teto souvislosti bych se ale rad zeptal, zda nekdo nema zkusenosti s
nejakou pohodlnejsi metodou, jak generovat soubory pro OpenOffice. Ja to
dosud delam tak, ze si nejprve vytvorim v OpenOfficu vzor, jak by asi
mel vystup vypadat, pak to rozzipuju a rozpitvam a pote tuto rozpitvanou
verzi plnim daty, zipuju a posilam userum. Ale je to docela piplacka.

J.Mares