USB Bluetooth a Nokia

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Středa Listopad 19 20:09:51 CET 2003

Kamil Krejča wrote:
> Dobry podvecer,
> pokousim se zprovoznit GPRS pres MSI USB Bluetooth a Nokii6310i na
> Debian Woody.
> Snazil jsem se postupovat podle navodu, zkompiloval jadro 2.4.22 a
> stahnul baliky BlueZ pro Woodyho ze sourceforge.
> Zarizeni se povedlo rozchodit bez vetsich prekazek, pomoci hcitool si
> Nokii najdu a funguje na ni i l2ping. Pokud se ovsem pokusim vytvorit
> seriovy port pres Bluetooth pomoci rfcomm connect rfcomm0 ......... ,
> Nokia si vyzada autorizaci, pote napise Spojeno, vzapeti se odpoji a
> mezitim dostanu hlasku od rfcomm:

Blahe pameti to bylo tim, ze "Nokia BlueTooth" != "BlueTooth".
Nokia telefony fungovaly jen s Nokia BT adaptery.

Pred 14 dny jsem videl Vami popisovanou situaci pod W98
(MSI USB BT + N6310i). Dotycny to nevyresil.

Zkuste nekoho, kdo ma SE T68i, tato kombinace mi chodila
(bluez + MSI USB BT + t68i), at muzete zjistit, zda je to
telefonem, nebo mezi klavesnici a zidli :-)

Roman DAVID