USB Bluetooth a Nokia

Kamil Krejča k.krejca.konference na brno.elcom.cz
Čtvrtek Listopad 20 07:21:27 CET 2003

----- Original Message -----
From: "Roman DAVID" <rdavid na danet.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Wednesday, November 19, 2003 8:09 PM
Subject: Re: USB Bluetooth a Nokia

> Blahe pameti to bylo tim, ze "Nokia BlueTooth" != "BlueTooth".
> Nokia telefony fungovaly jen s Nokia BT adaptery.
>
> Pred 14 dny jsem videl Vami popisovanou situaci pod W98
> (MSI USB BT + N6310i). Dotycny to nevyresil.
>
> Zkuste nekoho, kdo ma SE T68i, tato kombinace mi chodila
> (bluez + MSI USB BT + t68i), at muzete zjistit, zda je to
> telefonem, nebo mezi klavesnici a zidli :-)
>
> Roman DAVID

Myslim, ze chyba bude mezi zidli a klavesnici. Na tema NokiaBT a noNokia
BT dongle jsem toho precetl dost, vysledkem by mel byt dostatecne novy
firmware v Nokiich (mel bych mit splneno - mam 5.50). Pod WXP mi se
stejnou sestavou nenastal zadny problem.
Mimoto v mem okoli se nenachazi zadny jiny BT mobil mimo N6310i, abych
to mohl vyzkouset :-(

    Kamil