USB Bluetooth a Nokia

Borek Lupomesky borek na lupomesky.cz
Středa Listopad 19 23:29:13 CET 2003

> V navodech se vetsinou popisuje reseni se starsimi jadry a demonem
> rfcommd. Jadro 2.4.22 ma ale rfcomm jako modul, ktery mam zavedeny.
> Nevite nekdo, v cem by mohl byt problem? Na Internetu jsem zatim nikoho
> podobne postizeneho nenasel...

    Obecne je videt hodne stiznosti na implementaci Bluetoothu v
Nokiich. Ja mam S55ku a MSI USB dongle a rfcomm jsem zprovoznil bez
vetsich zadrhelu.
    Takze se mozna podivat, jestli nejde upgradovat FW v mobilu, nebo
radeji rovnou koupit nejaky slusny mobil ;-)

    Borek

BOREK LUPOMESKY                Usti nad Labem, Czech Republic, Europe
WWW: http://www.lupomesky.cz/                     PGP keyid: B6A06AEB
=======[ MIME/ISO-8859-2/UTF-8 & PGP encrypted mail welcome ]========