USB Bluetooth a Nokia

martin.kula na deltaes.cz martin.kula na deltaes.cz
Čtvrtek Listopad 20 10:02:25 CET 2003

Zdar,
me chodi Nokia 6310 spolehlive.

Spustim to takto:

modprobe -k hci_usb  (naloaduje tez bluez)
modprobe -k rfcomm   (naloaduje tez l2cap)
hcid &
rfcomm connect rfcomm0

Od ted mam seriovy device /dev/rfcomm0 a na nej spoustim pppd.

konfigurace je nasledujici:

hcid.conf:
--------------------
options {
autoinit yes;
security auto;
}
device{
name "Linux";
class 0x100;
pkt_type DH1,DM1,HV1;
iscan enable;
pscan enable;
lm master;
lp hold,sniff,park
}
--------------------

rfcomm.conf:
--------------------
rfcomm0 {
bind no;
device XX:XX:XX:XX:XX:XX;
channel 1;
comment "My device";
}

Samozrejme misto XX:XX.... musite dat BlueID sveho telefonu, ktery
zjistite treba pomoci hcitool scan.

No a to je vse ;-)))

Martin

PS: Sice mam interni USB bluetooth v notebooku, a ne externi ale snad vam
to pomuze.