mplayer CD audio cdda

cz397548 na tiscali.cz cz397548 na tiscali.cz
Čtvrtek Listopad 20 10:55:57 CET 2003

Dobry den,

pokousim se pomoci mplayer prehrat obycejne CD. Delam to pomoci prepinace=

cdda.
Tracky se ale nedaji poslouchat. Praska to v nich a mistama se to na vter=
inu
zastavuje. Zkousel jsem ripovat pomoci cdparanoia ( o ktere si myslim ze
ji mplayer pouziva) a vysledny wav je bez chyby
Muzete mi prosim nekdo poradit jak spravne prehravat audio CD nebo kde ma=
hledat pricinu problemu?

Dekuji moc

Dan

Diky Oskarove Stedre nabidce se sveho stareho telefonu jeste radi zbavite.
Oskar vam totiz letos nabizi SAMSUNG SGH-C100 jiz od 1577 Kc.
To je dost dobry duvod pustit svuj stary mobil k vode!
http://adsweb.tiscali.cz/banner/oskar.html