rpmbuild --target=pentium4

petr cezar konf_for_all na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 20 14:28:18 CET 2003

dobry den,

snazim se presvedcit 'rpmbuild', aby pri pouziti paramentru v %SUBJ%
pouzil pri kompilaci balicku parametr '-march=pentium4'

trochu jsem si pohral se souborem '/usr/lib/rpm/rpmrc' a vytvoril jsem i
adresar '/usr/lib/rpm/pentium4-linux' zkopirovanim a drobnou editaci
adresare '/usr/lib/rpm/i686-linux'

nakonec jsem vytvoril adresar '/usr/src/redhat/RPMS/pentium4'

vse zatim funguje jak ma, ale netusim nakolik je tento 'hack' cisty...
nedari se mi vsak nalezt dokument, ktery by mi podobne konani vice osvetlil

a jeste bych se rad zeptal, kterak 'rpm' presvedcit, ze architektura
'pentium4' je "kompatibilni" s 'i386' - abych mu pri instalaci takto
vytvoreneho balicku nemusel podbizet prepinac '--ignorearch'

diky za vas cas,
-petr