server HW + linux

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Listopad 21 08:37:07 CET 2003

On Thu, Nov 20, 2003 at 01:37:27PM +0100, Mgr. Radoslav Findrik wrote:
> Vybral som si dosku INTEL SE7501CW2 (Clearwater 533) - nic lepsie ma
> nenapadlo. Mala by byt kompatibilna aj s RH9. Potrebujem k nej este ale

 Za zady  mam sest  prazdnych beden od  serveru SuperMicro,  celkem jich
 mame osm a vypada to zatim jako  dobra volba (i kdyz zatim nejsou nejak
 moc zatizene). Se  SCSI hotswapem  a dual Xeonem  jsem nasel  (moc jsem
 nehledal) cca za 60000,- Napajeni jsou dual redundant, daji se koupit i
 samostatne chassi s triple redundant. K dostani v CR.

 Kdyz nad tim tak premyslim tak my to pripada nejake levne, snad jsem se
 nekde neprehledl :-)

 Stroj teto kategorie bych urcite nedelal na kolene....

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/