server HW + linux

Tecka tecka na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 20 16:00:30 CET 2003

Skoda ze v puvodnim prispevku nezaznela i castka na server.
Ja stal pred podobnym problemem, kdy jsem chtel za asi 60kkc s dani fileserver
s velkym diskovym prostorem. Nakonec jsem si jej slozil sam
(s IDE Adaptec Raid 5 a 4x IDE HDD) a zatim pracuje, ale uznavam ze je to velke riziko.
Problem vidim v tom, ze vyrobci nabizeji spise aplikacni servery nez fileservery.
Takze jsou v tehle kategorii masiny s relativne slusnym cpu a pameti,
ale kulha za tim diskovy system. Lze jej samozrejme rozsirit, vetsina je vsak postavena
na scsi a to je (imho) krute drahe. (Mebo na ruznych radobyserialataraidech coz je uplna hloupost)
Tecka