server HW + linux

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Listopad 20 16:23:37 CET 2003

Zdenek Mazanec <zdenek.mazanec na contactel.cz> wrote:

> Pokud chcete server, tak si kupte cely server. Typicka serverova
> deska ma chipset serverworks. Pochybuju, ze vase inteli deska ma
> takovy chipset. Navic, typicky server na jiz raid radic integrovan
> - at uz dell, hp nebo ibm.

> Stavet server ze soucastek se dost casto nevyplaci.

to je myslim docela omyl. Postavili jsme si "ze soucastek" nekolik
serveru na bazi Intel a uspora proti katalogove cene celeho kompletu
se blizila tusim ke 100Kkc za server (velkoobchodni ceny) = cca
polovina ceny. A v podstate nejde o nic jineho nez postavit ne priliz
slozitou stavebnici a nahrat aktualni firmware (bios, senzor data,
raid radic atd).

D. Toman