server HW + linux

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Listopad 20 16:30:35 CET 2003

	Dovolil bych si podotknout, ze ani vse "made by Intel" a to navic opravdu dle specifikace (zpravidla podepreno jeste nazvem server adpter apod.) nemusi hned fungovat a ze obcas zaberou az beta verze BIOSu apod.

	U "skladanych" pecek to akceptuji, u serverovych komponent, ktere dodava jedna firma (a navic se tvari jako nejlepsi znacka na svete v oblasti PC hi endu) a jsou pouzity presne v tom zazemi do jakeho jsou urceny uz nikoliv... (skladam realne utrzky z nataceni, fakt jsem rad, ze se musim rvat pouze se SW...)

	Je pravda, ze i ja jsem byl prekvapen urcitymi radami (bez modifikaci) znackovych serveru v cene kolem 40-50 tisic. Tam se dneska fakt asi skladacka nevyplati I CENOVE, u vyssi tridy je to uz otazka kalkulace a preferenci...