server HW + linux

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Listopad 20 16:48:06 CET 2003

Pavel Janoušek <janousek na fonet.cz> wrote:
> [...]

zatim nemam tu zkusenost. Vse co jsme zatim nakoupili a postavili
(nemam ted na mysli komponenty do desktupu) od Intelu tak to i
fungovalo a funguje. Aktualizace firmware je sice kolikrat blbarna
(klidne i 5 disket) ale vyplati se.

> Je pravda, ze i ja jsem byl prekvapen urcitymi radami (bez
> modifikaci) znackovych serveru v cene kolem 40-50 tisic. Tam se
> dneska fakt asi skladacka nevyplati I CENOVE, u vyssi tridy je to
> uz otazka kalkulace a preferenci...

pokud jsem v situaci, kdy vidim, ze mi nekdo chce prodat server
slozeny z komponent a,b,c,d,f a ja mam moznost identicke komponenty
koupit samostatne, pricemz soucet jejich ceny je malem polovina
hotoveho serveru, pak (mam-li patricne zazemi) bych byl blazen si to
neposkladat sam a platil 100% marzi nekomu dalsimu. Samozrejme nemuze
to delat kazdy, ale pokud o PC neco vim a mam rozumne nakupni ceny pak
ano.

D. Toman

D. Toman