server HW + linux

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Listopad 20 16:31:39 CET 2003

On Thu, Nov 20, 2003 at 03:55:32PM +0100, administrator na novogear.cz wrote:

> Ja jsem byl velky zastance skladanych PC, ale v dnesni dobe
> kupuji jen znackova PC - jejich cena je srovnatelna se skladackami
> a kvalita je uplne nekde jinde - z normalne dostupnych
> komponent nic poradneho neslozite, protoze nejde jen o zakladni desku,
> ale i prislusenstvi jako case, zdroj, adt. Navic mate 3-roky servis
> u zakaznika. Dobry server pro Sambu na 50 uzivatelu poridite
> do 50 000.- Kc. - Nevim kolik uzivatelu mate vy, ale spise nez za
> vykon bych si priplatil za kvalitu.
>
> Ja jeste jedu na skladanem serveru Duron 700Mhz, 512Mb RAM,
> [...]

No to je teda relevantni udaj! Kdyz vam nekdo bude zrovna stahovat film,
tak vam ucpe 100Mbit sitovku a zbytek si ani neskrtne. Navic Realtek...
to je fakt serverova karta. Vsadim se o flasku, ze kdyz nekdo bude
stahovat plnou 100Mbit tak vam zatez vyleze na minimalne 30%.

Kdyz tam date dve karty nebo jednu gigabitovou zvladne to tak 4
uzivatele neco kopirujici. To ze uzivatele nic nedelaji a evidentne v tu
dobu ani zadna kompletni zaloha neprobihala (jak je videt z load
average) nic nerika.

Hekzy den,
-- Dalibor Straka