server HW + linux

administrator na novogear.cz administrator na novogear.cz
Čtvrtek Listopad 20 17:01:29 CET 2003

>No to je teda relevantni udaj! Kdyz vam nekdo bude zrovna stahovat film,
>tak vam ucpe 100Mbit sitovku a zbytek si ani neskrtne. Navic Realtek...
>to je fakt serverova karta. Vsadim se o flasku, ze kdyz nekdo bude stahovat

>plnou 100Mbit tak vam zatez vyleze na minimalne 30%.

>Kdyz tam date dve karty nebo jednu gigabitovou zvladne to tak 4 uzivatele
>neco kopirujici. To ze uzivatele nic nedelaji a evidentne v tu dobu ani
>zadna kompletni zaloha neprobihala (jak je videt z loadaverage) nic nerika.

To jsem jen daval priklad serveru ktery funguje 3 roky bez sebemensich
problemu v siti s 40 PC na kterych se dela bezna kancelarska prace.
Nikdy jsme zadne vykonove problemy nemeli a zadnem pripade nepocitili.
To si snad myslite, ze kdyz se dela zaloha, tak cela firma stoji?

A ten Realtek je tam pote, co jsem vyzkousel sitovky s chipem DEC, 3Com
Ja vim ze je to srot, ale bez problemu funguje

To stahovani plnou 100Mbit jsem si zkusil (ISO CD) - zatizeni cca 35%

S pozdravem

Ondrej Prokop