server HW + linux

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Listopad 20 17:13:17 CET 2003

	Hmmm... v serverovem svete je rok fakt hodno oznaceni "stare"....

> V cem jste cekal od te desky vice? Krom toho, ze jste nebyl schopen na
> ni rozchodit rh8.

	Kdyz uz me chcete chytat za slovicka, tak ja jsem nepsal, ze od desky jsem cekal vic (to bych si ji asi nekupoval za tezce vydelane penize, nemyslite?!), ale ze od desky na server bych vic (ja si domu fakt servery nestavim....). Vzhledem k tomu, ze RH8 je oficialne podporovanou platformou treba Intelu - zrovna tu mam jeden kousek Intel Entry Server Board S875WP1-E (zelezo si dodal zakaznik sam) a na nem jsou prave veci pro RH8, muze mit nekdo mene znaly fakt zasadni problemy v pripade podobne volby...

	Ja jsem si na problemy nestezoval, jen jsem je popisoval a dokumentoval...

	Ano a za zasadni problem povazuji to, kdyz mam desku (P8C800-E), kterou hodla nekdo dat do serveru a ta deska ma integrovanou Gbit sitovku a e1000 driver ji ve zminene verzi neni schopen ani nadetekovat (ani po manualnim insmode)... - to jaxi bych od serveru ocekaval, ze bude s okolim komunikovat po Ethernetu...