server HW + linux

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Listopad 20 17:18:33 CET 2003

On Thu, Nov 20, 2003 at 05:13:17PM +0100, Pavel Janoušek wrote:
> [...]
Nechci chytat za slovicka. Napiste, v cem byste cekal, ze bude serverova
deska lepsi.

> 	Ja jsem si na problemy nestezoval, jen jsem je popisoval a
> 	dokumentoval...
Ano, problemy minule verze RH.

> 	Ano a za zasadni problem povazuji to, kdyz mam desku (P8C800-E),
> 	kterou hodla nekdo dat do serveru a ta deska ma integrovanou
> 	Gbit sitovku a e1000 driver ji ve zminene verzi neni schopen ani
> 	nadetekovat (ani po manualnim insmode)... - to jaxi bych od
> 	serveru ocekaval, ze bude s okolim komunikovat po Ethernetu...

Za to ale nevinte hardware. Proste ta deska ma problemy s RH kernelem.
Az to vyzkousite v rh9, debianu, suse, mandrake a s vanila kernelem,
uznam, ze je spatny hardware.

Hezky den preji,
-- Dalibor Straka