server HW + linux

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Listopad 20 17:14:11 CET 2003

On Thu, Nov 20, 2003 at 05:01:29PM +0100, administrator na novogear.cz wrote:

> To jsem jen daval priklad serveru ktery funguje 3 roky bez sebemensich
> problemu v siti s 40 PC na kterych se dela bezna kancelarska prace.
> Nikdy jsme zadne vykonove problemy nemeli a zadnem pripade nepocitili.
> To si snad myslite, ze kdyz se dela zaloha, tak cela firma stoji?

Ne, ale jestli se zalohuje na vedlejsi disk a ne po siti, verim, ze to
jede rychle. Treba 50MB/s a pri 1,5GB to bude trvat 30sekund, coz nikdo
nemusi ani postrehnout. Pokud se procesu pro zalohovani da i mensi
priorita, pak se muze behem zalohy i pracovat ;-).

> A ten Realtek je tam pote, co jsem vyzkousel sitovky s chipem DEC, 3Com
> Ja vim ze je to srot, ale bez problemu funguje
Ano funguje, ale nevymacknu z ni to co z ether express nebo broadcomu.
(Honza Houstek zase chvali SMCka). A take generuje velky load CPU + irq.

> To stahovani plnou 100Mbit jsem si zkusil (ISO CD) - zatizeni cca 35%
Juuuuu, to mam radost, ze jsem se trefil ;-).

Hezky den,
-- Dalibor Straka