server HW + linux

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Listopad 20 17:43:05 CET 2003

	Nikoliv, ta deska je spravnym hybridem...:-) Ona ma totiz jak Intel ICH5R - ktere mate na mysli, ale ma take dalsi 2 SATA radice v podobe tusim VIAcke provenience (ja to jako RAID nikdy nehodlam pouzit, ale dalsi nezavysle SATA kanaly povazuji za plus, navic E-cko od normalu je drazsi jen o asi 4 kila, a to v tom mate dalsi IEEE1394 interface a veskerou potrebnou PATA i SATA kabelaz... - jen na tom by to bylo drazsi...)