Film s titulku

Zdenek SUTR Kaminski sutr na nms12.prago.net
Čtvrtek Listopad 20 19:41:40 CET 2003

On Thu, 20 Nov 2003, petr cezar wrote:

> mplayer umi imho prehrat titulky formatu .sub i .srt - pokud budou mit
> titulky stejny nazev jako film, natahnou se sami, jinak tusim prepinac
> -sub ./nazev_filmu.sub
>
> pokud mate titulky v kodovani windows(cp1250) je zahodno je jeste
> predtim hodit do iso8859-2:
>
> recode cp1250..iso8859-2 nazev_filmu.sub

Nu, to neni potreba, staci pouzit cp1250 fonty. No mplayer ma jeste
nejakou volbu, co by to mela umet prekodovavat, ale me to nikdy
nefungovalo, ale to spise proto, ze jsem to asi spatne zkusil. Holt mam
cp1250 fotny a neni to tak strasne, protoze titulky v jinem kodovani jsem
nevidel...

--sutr