Nestabilita

Oak oak.brno na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 20 13:29:30 CET 2003

Dobrý den,

> MDK 9.1, >pul roku ohne problem, 2 vfat partisny trvale namontovane
>
> JL.

já nechtěl natahovat thread, když je to možná mimo %subj% (kdo ví), ale
myslím, že to se nevylučuje. Mě jel kompl 3/4 roku bez problémů pod SuSE
8.1, ale problémy začaly po přechodu na SuSE 8.2 (jádro 2.4.20
/-4GB-athlon/).

Odešel mi jeden HDD a problémy s padáním přestaly (přesto že stejnej typ HDD
v komplu zůstal). Po té, co jsem si pořídil novej (stejnej typ jako
stávající i ten vyřazenej) padání opět začalo. Později jsem si uvědomil
(když jsem při startu hleděl na hlášku "vfat support is still ALPHA"), že
novej disk mám v šuplíku s jedním vfat oddílem (jeden je i na primárním
disku, ale ty 2 měsíce nebyl namountlej).

Jen mě zaráží, že vfat oddíl má na disku asi dost lidí, i se SuSE 8.2. Možná
problém nastává jen tehdy, pokud se namountuje _víc než jeden_ vfat oddíl.
Rozhodně zatím (asi 4 dny) mi systém bez namountovaných vfat oddílů
nespadl.

Zdraví, Oak