podivny problem se serverem HP TC2120

Tomas MACOUREK konference na microware.cz
Pátek Listopad 21 09:12:58 CET 2003

DD,

mám několik (asi 10 ks) těchto serverů u zákazníků ale popisovanou
závadu se mi nepodařilo reprodukovat :) Faktem je že je tam "cosi
shnilého" protože například SoHo RAID (HW RAID 1 na 2 discích s
hotswapem a tudíž nepotřebuje žádný ovladač) s těmito servery nechodí
(resp. poslední verze která jinak zatím běžela všude) řešili jsme to s
dodavatelem (ASM) a nevyřešili, resp. nouzově jsme použili starší verze
RAID 100 a ty běží OK .

Mám ještě několik tc2120 s C1.8/128MB skladem pokud jste z Prahy, mohu
zapůjčit na otestování, domluva mimo konf.

Běží i u mne v práci a uvedená závada se zatím neprojevila.

--
Tomas Macourek
602305555