Boot & root na RAID

Petr Bravenec pbravenec na solartec.cz
Pátek Listopad 21 11:38:27 CET 2003

Musel jsem překompilovat kernel na RH8.0. Použil jsem zdrojáky přímo od RH,
verzi 2.4.20-20.8 - překlad proběhl OK, vytvořil jsem initrd, lilo spokojeně
nabootovalo, ale kernel nedokázal najít MD zařízení a následně boot
havaroval,
protože nemohl namontovat root a najít program init.
Zkoušel jsem pak chvíli experimentovat s mkinitrd. Moduly jsou v initrd
obsažené a při bootu se do paměti natahují. Snažil jsem se dívat
do RAID-howto. Objevil jsem informaci, že potřebuji AUTODETEKCI.
Jednotlivé particie jsou označené typem FD. Nenašel jsem ale speciální
volbu při překladu kernelu na autodetekci. Má někdo nápad, proč se mi nedaří
najít RAID disky při bootu?

Děkuji
Petr Bravenec

--