Apach prekoduje cestinu?

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Listopad 21 14:19:08 CET 2003

On Fri, Nov 21, 2003 at 01:25:42PM +0100, Michal Hudák wrote:
> Dobry den,
>
> prave jsem stratil pul dne hledanim chyby v html strance, kde se mi nechtela
> korektne zobrazit cestina. Kakonec jsem zjistil že na lokalnich woknech se
> mi stranka zobrazila dobre, ale jakmile jsem ji hodil na nas cerstvy
> linuxserver tak se stranka zacala zobrazovat se spatnou cestinou (misto
> hacku carek jsou tam takove ty skrtnute nuly, jedny ctvrtiny apod.) Poradi
> mi nekdo jak zjednat napravu? (RH9, Apache 2, html ma meta tag s ISO
> 8859-2)
>

> 			Michal

Jestli to mate nastavene tak jako posilate dotaz do existujiciho
threadu, tak se nedivim. A ze byste prosel archiv bych taky netvrdil.
Apache dava prednost AddDefaultCharset pred udajem v meta. Pokud chcete mit
v kazdem adresari jine kodovani muzete to vyresit elegantne pres
.htaccess s jedinou radkou
CharsetSourceEnc iso-8859-2
Toto funguje v ruskym apache. Jak je to v normalnim nevim.

-- Dalibor Straka