server HW + linux

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pátek Listopad 21 15:10:42 CET 2003

Dalibor Straka <dast na panelnet.cz> wrote:

> Pozor jak co. Sitovku i disk vymenis bez problemu. Ale jiste mi das
> za pravdu, ze RAIDova karta je pruser. Nastesti mi v zivote
> neodesla.

Nechapu proc by to mel byt problem (pokud mam/sezenu stejnou kartu).

Za usetreny penize (pri poskladani serveru vlastnima silama - zvlaste
pokud jich budes stavet vice nez jeden) klidne muzes postavit dalsi
server, ktery je identicky - akorat bez disku. Pak jen prendas disky a
je to. Zalezitost na 5minut.

D. Toman