server HW + linux

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Listopad 21 15:48:38 CET 2003

On Fri, Nov 21, 2003 at 03:10:42PM +0100, Dalibor Toman wrote:

> Nechapu proc by to mel byt problem (pokud mam/sezenu stejnou kartu).

Prave u RAID karet je dodaci lhuta obcas velka. Protoze 3ware vyhradne
distribuuje atcomp a centralu maji v ostrave. Nemuzu si dovolit mit
vypadek dlouhy nekolik dni. Ale pamet, cpu, sitovku sezenu do par hodin.

> Za usetreny penize (pri poskladani serveru vlastnima silama - zvlaste
> pokud jich budes stavet vice nez jeden) klidne muzes postavit dalsi
> server, ktery je identicky - akorat bez disku. Pak jen prendas disky a
> je to. Zalezitost na 5minut.
>
> D. Toman

-- Dalibor Straka
P.S. Psal jsem to soukromne, protoze se to netykalo linuxu, tak nechapu,
proc odpovidas do konference.