Lze udrzet vadny disk v poli?

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Sobota Listopad 22 01:34:05 CET 2003

Dne Fri, Nov 21, 2003 at 09:22:43AM +0100, Michal Kara napsal:

>   Musi se pridat pomoci raidhotadd. Stejne se tam dam neda, takze neni
> problem, ze se musi i rucne vlozit.

Podle me ale v pripade, ze dojde k vraceni disku co uz v poli byl, tedy
napr. situace, kdy umre radic a mame porad ten stary disk, nicmene ma
pocitadlo starsi nez ostatni disky, je jadro ochotno ten disk vzit na milost
a pole vygenerovat i bez toho aby se pouzil mdadm --add /dev/md0 /dev/hda1
(priklad).

zdravim
dan