Re: Použití Fedora Project v praxi a realita

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Sobota Listopad 22 14:38:40 CET 2003

:> Na stranke http://fedora.redhat.com/about/trademarks/guidelines/page5.html
:> pisu, ze Publishing and Marketing modifikovaneho software nemozes nazyvat
:> "Fedora", a ked publikujes celu distribuciu, musis zmenit FEDORA-LOGOS a
:> ANACONDA-IMAGES.

cestne sa priznam, ze nepouzivam RH(subjektivne nepodstatne dovody), ale
uz hodnu chvilu sledujem tuto debatu a priznam sa, ze po tom to
poslednom vyjadreni mi unika dovod, preco Fedora Projekt vznikol, ked
presne tieto iste veci ludia kritizovali na RH distro a toto boli
dovody, ktore (okrem inych veci) branili napr. redistribucii RH v
roznych obchodoch etc a mal som pocit, ze Fedora vznikla prave preto,
aby tieto obmedzenia znizli ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying