informacni terminal (xwindows,kde + mozilla nebo firebird)

Jan Krnavek jan.krnavek na studentagency.cz
Sobota Listopad 22 21:22:05 CET 2003

sorry .... myslel jsem to tak,ze opravdu bude vedle terminalu clovek
linuxu neznaly,no a kdyz mi
zavola ,ze terminal nejde a ja se tam  pres sit nedostanu ,tak mu reknu
"vytahni to ze zasuvky a budu
se modlit ,abych tam nemusel jet a vse pekne nabehlo"  Samozrejmne  ,ze
na  sshcko by se nejake to heslo siklo :-]
V terminalu  pobezi mysql + apache (ktery bude generovat aktualni www
stranku ..data se budou pumpovat
ze vzdaleneho mysql)  nebo budu na terminal primo posilat hotovou
stranku .... takze zadna tajna "top secret" se nekona.
hanz