informacni terminal (xwindows,kde + mozilla nebo firebird)

Martin Hudec corwin na aeternal.net
Sobota Listopad 22 21:32:25 CET 2003

Akoze ten terminal bude niekto nastalo obsluhovat, alebo to bude v style
informacnych terminalov povedzme na letiskach, ze dojde userko naklika si co
potrebuje a odide?

Hmmm takze to bude potrebovat aj pripojenie na internet... no nie som si isty,
ze vytahovanie zo zasuvky je jedine riesenie nejakych vzniklych problemov....

Neviem ako velke mnozstvo dat tam bude, v podstate by som to mozno miesto
databazy riesil zasielanim nejakeho XML suboru, ktory by si webserver
(povedzme rozsireny o PHP) sparsoval a nahodil na stranku.

K tej obsluhe, ak tam ma byt clovek nastalo, nie je moc dobre, aby nemal aspon
zakladne skolenie o linuxe, ponevac potom to skonci tak, ze cez telefon sa
ziadna technicka podpora konat nebude a tak ci tak budes musiet nabehnut a
riesit veci na mieste.

--
:
:. kind regards