informacni terminal (xwindows,kde + mozilla nebo firebird)

Jan Krnavek jan.krnavek na studentagency.cz
Sobota Listopad 22 21:27:41 CET 2003

Vlastimil Ott napsal(a):

>Zajimavy napad.

>Proc KDE? To je kanon na vrabce, ne? Ja bych zvolil naprosto minimalni
>windowmanager, treba pekwm nebo jiny. Ten umoznuje spoustet uplne
>transparentne pozadovane programy pri startu (manazeru) a navic v
>potrebnych rozmerech a na pozadovane plose. Aktualizace vpodstate
>nebude nutna.

A proc ne ? Kdyz ho mam v distru  a vim ,ze  tam budu mit minimale
nejakou p3 s 256mb ram.

>To by nemusel byt problem, ale mozna je i dalkova sprava, ne?

Dostupnost neni zarucena ... to uz vim ted a nic s tim nesvedu.

>Bez hesla? To spis usera nez roota.

User bude asi lepsi...:]

>To treba pekwm zvlada, ja to pouzivam pro beznou praci.

Dik za postrehy,
hanz