informacni terminal (xwindows,kde + mozilla nebo firebird)

Vlastimil Ott junk na e-ott.info
Sobota Listopad 22 21:10:21 CET 2003

Jan Krnavek wrote:
> snazim se postavit "informacni terminal"  ,ktery mel fungovat takto:
> Na monitoru bude maximalizovana www stranka ,ktera se bude refresovat v
> danem casovem intervalu .

Zajimavy napad.

> Napadlo me takoveto reseni ... maximalizovana  mozilla nebo firebird
> (ten to pry s pluginem umi) na KDE (volim z duvodu
> standartniho obsazeni  v mem oblibenem distru MD z duvodu pripadne
> aktualizace).

Proc KDE? To je kanon na vrabce, ne? Ja bych zvolil naprosto minimalni
windowmanager, treba pekwm nebo jiny. Ten umoznuje spoustet uplne
transparentne pozadovane programy pri startu (manazeru) a navic v
potrebnych rozmerech a na pozadovane plose. Aktualizace vpodstate
nebude nutna.

> pripadne opravovani/ci vypinani  se bude dit stylem vytahnuti zasuvky.

To by nemusel byt problem, ale mozna je i dalkova sprava, ne?

> Lze nastavit na  xwindow,kde a mozillu tak ,aby se automaticky po startu
> systemu vse spustilo (treba do roota bez zadani hesla),

Bez hesla? To spis usera nez roota.

> mozilla maximalizovala  a natahla stranku s casove danym refresem?

To treba pekwm zvlada, ja to pouzivam pro beznou praci.

--vo