Použití Fedora Project v praxi a realita

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Neděle Listopad 23 19:35:42 CET 2003

On Sunday 23 of November 2003 19:26, you wrote:
> [...]

[ ... ]

> Fedoru i Debian (a jine podobne distribuce) lze tedy sirit (tj.
> redistribuovat) s jejich ochrannymi znamkami pouze v jejich originalni
> podobe. Po modifikaci je potreba znamky odstranit.

takze prakticky to vychazi porad stejne. Za sebe muzu rici, ze LCD bude
aktualizovat/modifikovat Fedoru stejne jako aktualizoval RedHat. Nejake
marketingove kecy o otevrenosti a redistribuovatelnosti nas neukolebaly,
tazke jsme pripraveni ...

BTW - pokud si RedHat stale chrani sve trademarks, tak se z Fedory musi
odstranit zamenit mnohem vice, nez ty zminene dva balicky ...

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu