Jak instalovat IBM x225?

RadH radh na mubo.cz
Pondělí Listopad 24 08:38:07 CET 2003

Ja mam na x230 RedHat 7.1 a rozjizdel jsem to pres support CD IBM
ServerRAID, kde jsem si nakonfiguroval radic pro HotSwap disky a potom
provedl instalaci systemu.
RedHat 7.3 jsem instaloval na x220 s se stejnym postupem a v pohode.

Doporucuji si stahnout nejnovejsi IBM ServerRAID Support CD s
aktualnimi ovladaci pro daru x220 (je to cele iso). A pomoci toho nastavit.

Podle readme IBM ServeRAID Linux Update je RedHat Linux 7.3
podporovany od 5.10. Posledni verze je 6.10, kde byla dodana 9.0

Mirek Bily