Fedora Core 1.0 - Jak jsem si urizl ksandu

DukO duko na atlas.cz
Pondělí Listopad 10 08:45:09 CET 2003

To jsem si taky myslel, jenze...

> Kdyz to udelam napriklad na svem tretim CD RH8, testem projde bez chyb, ale
> stejne mi to z nej nenainstaluje. Jinou CDROMku jsem vsak nezkousel.
>
> Toz pak se v tom vyznejte.

Udelal jsem kompletni test a vse OK (cmp --verbose /dev/cdrom blablabla.img
a md5).  Pri instalaci to ani nerve, ze by to nemohl precist, ale ze mu nesedi
nejaky CRC, ci co na souboru (RH9, stazeno z ftp.fi.muni.cz, pote ze
sunsite.ms.mff.cuni.cz, uz jsem z toho magoril, vypaleno 8x :). Akorat to nehlasi
na CZ manulau, ale na xpdf v anglicke instalaci, na obou, respektive 3 CD tehoz. ;-)
Resp. :-(

   DukO