Yast2 & 32MB RAM

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Listopad 24 11:32:16 CET 2003

On Mon, Nov 24, 2003 at 11:21:59AM +0100, Lukáš Matela wrote:

> Nevíte někdo jak do na HDD dostat SuSE s 32 MB RAM? Vyžaduje Yast
> i v textovém režimu tolik RAM? Jde spustit instalaci jen v text. režimu?

Nezkoušel jsem to prakticky, takže je možné, že narazíte na nějaký problém.
Zkuste si tu swap partition vytvořit z rescue mode (nabootujte z prvního
instalačního CD a v menu vyberte "Rescue System". Potom už spusťte normální
instalaci. Instalaci v textovém módu samozřejmě provést lze, jen u verze
8.1 musíte pravděpodobně použít druhé CD místo prvního (u 8.2 už to lze
zvolit rovnou v úvodním menu při bootu). Při té "manuální instalaci" byste
měl mít k dispozici i aktivní konzoli, kde si můžete spouštět příkazy.

                                                            Michal Kubeček