Fedora jadro a Omnibook 4500

Petr Skoda skoda na pleione.asu.cas.cz
Pondělí Listopad 24 13:31:14 CET 2003

Dobry den,

uz jsem se ptal na rootu za recenzi FC, ale odpoved je dost matouci a dal
zadne reakce, tak se radsi optam primo tady znovu.

V recenzi na FC na rootu (clanek 1918) si autor pochvaloval jak FC bezi na
HP omnibooku - ze jde ACPI. Ja mam na OB 4500 zatim updatovany RH9 a velmi
by se mi libilo, kdyby vse chodilo (tj  hlidani baterie, popr suspend do
pameti i na disk) co nejjednoduseji bez nutnosti velkych experimentu
(jasne, vim o ACPI patchi ale moje predchozi pokusy byly uspesne jen
zcasti,- tj vedel jsem ze mam baterku a reklo to kdy jedu na sit, ale to
me moc neuspokojilo a navic byla cela sobota pryc - jen jadro jsem
kompiloval asi 10x nez proslo natahovani vsech modulu co puvodne na
distrib jadre od RH9 - ale to se nepatri).

Proto me napadlo, ma smysl pouzit distrib jadro z FC1 a vymenit jej za RH9
update jadro 2.4.20 ? Pojede to ? A popr jake user space programy z FC
jeste budu potrebovat aby ACPI slo k plne spokojenosti (i s tim
suspendem)?

P.S. Nechci flame o tom jak je ACPI nedokonale a proc je tam RH nedali...

Diky

*  Petr Skoda                         Tel   : (323) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (323) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (323) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *