Fedora jadro a Omnibook 4500

Pondělí Listopad 24 13:59:29 CET 2003

On Mon, Nov 24, 2003 at 01:31:14PM +0100, Petr Skoda wrote:

> Dobry den,
>
> uz jsem se ptal na rootu za recenzi FC, ale odpoved je dost matouci a dal
> zadne reakce, tak se radsi optam primo tady znovu.
>
> V recenzi na FC na rootu (clanek 1918) si autor pochvaloval jak FC bezi na
> HP omnibooku - ze jde ACPI. Ja mam na OB 4500 zatim updatovany RH9 a velmi
> by se mi libilo, kdyby vse chodilo (tj  hlidani baterie, popr suspend do
> pameti i na disk) co nejjednoduseji bez nutnosti velkych experimentu
> (jasne, vim o ACPI patchi ale moje predchozi pokusy byly uspesne jen
> [...]

ACPI v jadre pro RH 9 neni (ani pro starsi verze).

Ve Fedore ACPI je, ale musite si ho zapnout (acpi=on pri bootu). Nektere
notebooky se dokonce uspesne uspavaji (Thinkpad?), jine vzdoruji. Je to
kvuli problemum (chybam) s BIOSem tech stroju a absenci workaroundu v
jadre Linuxu.

V zasade se na ACPI stale pracuje, nicmene funkcni je spise enumerace
zarizeni (tj. na mem notebooku Compaq Evo to alespon najde HDD a
CD-ROM). Zbytek je na heslo. Muzete zkusit swsuspend:

http://freshmeat.net/projects/swsusp/

Rekl bych, ze pokroky se daji cekat az po 2.6.0... :-(

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz