2 x BT 848

=?8859_2?B?THVr4bkg?=Matela linux na vemat.cz
Pondělí Listopad 24 17:54:05 CET 2003

BT848 v jednom PC (samozřejmě s OS Linux :-)). Funguje to? Nebije
se to?

> Mam. Funguje to, nebije se to.

BT 848, abych mohl snímat najednou dvěma kamerkami.

> Presne tutez situaci jsem resil na serveru www.zonarozkose.cz, kde
jsou dve kamery, kazda snima divku z jedne strany a posila obrazky...

> Valilo to jako z praku.
>
> Uz tam nedelam, no jestli budete chtit znat specifikaci hardware,
mohu jim napsat a zeptat se. Vztahy s nima mam i nadale vice nez
vrele :-)

Moc dík za odpověď. Vygooglil jsem pár diskusí na toto téma, ale
pořádně z nich nebylo jasné jestli to funguje. Za vyspecifikování HW
(teda stačí snad jen ty grabovací karty) bych byl vděčný, i když podle
mého názoru je nejdůležitější ten chip Bt848.

BTW: zonarozkose.cz se nemusí bát konkurence. Chci to pro jiné, míň
živočišné účely :-)

Lukáš