Yast2 & 32MB RAM (SOLVED)

=?8859_2?B?THVr4bkg?=Matela linux na vemat.cz
Pondělí Listopad 24 18:04:27 CET 2003

Moc dík za odpověď,

> Nezkoušel jsem to prakticky, takže je možné, že narazíte na nějaký
problém.

Zkusil jsem to dle návodu níže a jde to (SuSE 8.2). Hlavní problém byl
v tom, že jsem prozkoušel "všech" 8 konzolí a jediné, kam se daly
psát příkazy byla ta devátá :-( Nepostřehl jsem, že jich nějak přibylo
:-)

> Zkuste si tu swap partition vytvořit z rescue mode (nabootujte z
prvního instalačního CD a v menu vyberte "Rescue System". Potom už
spusťte normální instalaci. Instalaci v textovém módu samozřejmě
provést lze, jen u verze 8.1 musíte pravděpodobně použít druhé CD
místo prvního (u 8.2 už to lze zvolit rovnou v úvodním menu při
bootu). Při té "manuální instalaci" byste měl mít k dispozici i aktivní
konzoli, kde si můžete spouštět příkazy.

Ta devátá konzole je možná jak v modu Installation tak Manual
installation. K vytvoření Swap partition není třeba ani mód Rescue
system, stačí se řídit návodem:
http://portal.suse.com/sdb/en/2001/09/sk_486.html
(tzn. fdisk, mkswap a swapon) a pak už to jede.
Yast2 se pak ani v grafickém režimu nespustí, kvůli malé RAM-ce.
Stejně to ale chce při instalaci svatou trpělivost.

Ještě jednou dík za nápady

Lukáš