Problem s tiskem z WIN2k na Linux RH9, samba & cups

David Alimov david.alimov na centrum.cz
Pondělí Listopad 24 21:18:03 CET 2003

  Dekuji za reakci,

  Tomas MACOUREK <konference na microware.cz> wrote:

> a co /etc/hosts.lpd tam máš nastavená práva?

  soubor /etc/hosts.lpd NEEXISTUJE.

  Charousek Karel <karel.charousek na zp-medica.cz> wrote:

> Predpokladam, ze na tom RH9 je fronta do ktere tisknete typu raw.

  No v tom je asi zakopany pes. Protoze pokud v redhat-config-printer
  pridam novou tiskarnu jsou tam dve moznosti takoveto:

  Zadam jmeno tiskarny, typ fronty - pripojena lokalne na /dev/lp0, tak a
  ted

  Vyberte vyrobce a model tiskarny

  Jsou tu dve moznosti:

  1- Tiskova fronta RAW -> ale na tuto tiskarnu mi nejde tisknou tlokalne

  2- HP DJ 940c - ten tam mam -> tiskne lokalne

  Takze zde je asi zakopany pes. Zmnenil jsem ovladac z HPdj940c na RAW,
  restartoval jsem sambu a cups. Visledek vsak nulovy.

  /var/log/cups/error.log -> print_job: Unsupported format
  'application/octet-stream'!
  /var/log/samba/kanclp3.log -> Unable to print file to HPdj940c -
  client-error-document-format-not-supported

  TEDY ZADNA ZMNENA, mohli by jste mi poradit, zda mam nechat puvodni
  ovladac s HP ci zmnenit na RAW. Pro tyto ucely ponecham zatim RAW.

  Zatim velice dekuji za ochotu.

--
Ing. David Alimov
PhD. student