Problem s tiskem z WIN2k na Linux RH9, samba & cups

Pondělí Listopad 24 22:10:24 CET 2003

On Mon, Nov 24, 2003 at 09:18:03PM +0100, David Alimov wrote:
>  Jsou tu dve moznosti:
>
>  1- Tiskova fronta RAW -> ale na tuto tiskarnu mi nejde tisknou tlokalne
>
>  2- HP DJ 940c - ten tam mam -> tiskne lokalne
>
>  Takze zde je asi zakopany pes. Zmnenil jsem ovladac z HPdj940c na RAW,
>  restartoval jsem sambu a cups. Visledek vsak nulovy.
>
>  /var/log/cups/error.log -> print_job: Unsupported format
>  'application/octet-stream'!
>  /var/log/samba/kanclp3.log -> Unable to print file to HPdj940c -
>  client-error-document-format-not-supported
>
>  TEDY ZADNA ZMNENA, mohli by jste mi poradit, zda mam nechat puvodni
> [...]

Zatim jsem sdilenou tiskarnu SMB vzdy volil podle typu a RAW jsem
nepouzival. Pokud vam to nebude chodit, budete muset kouknout do
volanych filtru a zvednout logovaci uroven (takze nejake CUPS HOWTO).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz